torsdag 26 mars 2009

Smink

Jag har fått sovit en hel natt för första gången sen vi fick barn, så underbart, vakade kl 06,00.

Morgon bestyr som vanligt.

Spelat memory med Felicia flera gånger och hon är jätte duktig, sen kröp Felicia ne i badet en stund.

Idag så fick jag mig ett gått skratt, Fia satt i badet då Fanny vaknade så jag lyfte upp henne å då ringde telefonen, jag satt å pratade en stund å jag hörde Fanny inne hos Fia, när jag va klar så va inte Fanny kvar hos Fia utan hon hade gått upp på övervåningen så jag gick upp för att se vad hon höll på med. Hon va inne i Felicias rum och där hade hon satt sig på Felicias stol vid bordet där hon har sitt spegelbord på och sitt smink och där satt hon och sminkade sig, hon va så fin. Hon är ju bara 1,2 år och är redan så flickig, en riktig flickflicka, så va inte Felicia när hon va mindre.

Julius följde Hampus hem idag, även Wille, Nicke och Alisia komme över å dom lekte ute.

Idag så ville Felicia laga mat så hon stekte korv.
Efter maten så hade jag hem & skola mötet, hur många kommer i kväll ???
Hela 4 st va vi var av en va från skolan, synd att det inte är fler föräldrar som tar sig tid att komma, det är ju bara en gång i månaden.

När jag kom hem så hade Mikael precis lagt barna så det va så tyst.



Good Night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: