måndag 23 mars 2009

Inte en gång till...

Då är det måndag å ny vecka.

Lämnade av pojkarna å då blev det lite prat om Mathias med både Gunn-B och Annika.
Sen han jag bara hem å göra iordning min och Fannys frukost så ringer dom från skolan, Mathias är dålig i magen igen, så det va bara att fara å hämta hem han.
Magen har varit lugn under dagen för han, så vad det beror på vet jag inte, om det är magsjuka igen eller vad det är vet jag inte, han har en konstig mage och har alltid haft det ska prata med skol sköterskan när vi ska till hon, men han blir hemma i morgon.

Isabell komme förbi en stund, även Veronika, Wille och Alisia komme över å ville leka så alla barna gick ut å lekte, ville inte att dom ska va inne då man inte vet vad som förse gå med Mathias mage.

Jag fick höra en sån underbar nyhet i dag så jag blev alldeles tårögd, så underbart.

Mathias gjorde middagen alldeles själv idag, jag stod bara på sidan å såg så det blev rätt, han va så duktig så.

En lugn kväll blev det, jag fick upp fönsterbrädorna i köket nu i kväll så nu får jag äntligen köpa nå nya krukor å blommer å ställa dit.

Nu är det dax att släcka ne så jag säger bara,
good night Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

hej på andra sidan!!
Hur det med Mattias nu då? Inge roligt det här som verkar gå nu, jag ha fan legat sen i torsdags =0(.

Nu blev jag nyfiken.....vad ha du fått hört som gjorde du blev alldeles tårögd?

Kramisar till er alla, o tack för hjälpen igår!