fredag 20 mars 2009

Helg

Då va det fredag igen.

Upp med pojkarna, se fick Felicia hoppa i badet e stund å sen satte vi oss å spelade memory.
Vilket minne hon har.

Följde med Camilla till Nordmaling för att göra ångra ärenden, sen har jag gjort något som jag inte har gjort sen jag va barn med min mor, jag lämnade in en lotto rad så nu rackarn.

Kyckling spett till middag.

Conny komme över med en present till Hampus, å vad han blev glad, han fick en annan liknande och nu ville han köpa en annan till så han kunde bygga ihop dom och vilken tur han hade det va precis den han fick.
Lite fika bjöd vi på å sen satte vi oss framför tv´n, alla barna somnade på soffan innan kl 21,00.

Nu är det dax igen för sömngångaren.
Han va på g ut nu, måste kanske regla dörren om han gå upp mitt i natten och man inte skulle vakna, men jag sover så lätt så jag tror nog att jag skulle vakna, hoppas jag.

Nä, ska slöa framför tv´n en stund å sen hoppa i säng.
sleepwalker Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: