lördag 14 mars 2009

En gång till

Då va det dax igen.
Kl 03,30 stod jag och skurade trappen, Hampus hade sprut lackerat den.
Han fick krypa ned med oss men bara efter en stund så spydde han igen, innan morgonen så blev det några gånger till.
Efter vi ätit frukost så va det Fannys tur att kräkas, stälde henne i duschen å duschade av henne men efter en stund så va det bara att byta blöjan, det bara rann, när jag la hon på skötborder för att ta bort de så rann det ut på hela skötbordet, har aldrig varit med om dess like.
Både Hampus och Fanny kräktes hela dagen och även bakvägen kom det, så fort dom fick i sig lite så kom det ut, så vi har spritat hela dagen.
Är så imponerad av Fanny, trots 1 år så spyr hon i byttan.

Mikael for in en sväng till Nordmaling för att handla in några saker bla cola.

Har inte gjort nå mycke annat än torka spya och tvättat, har vädrat skurat toan och haft ut säng kläderna på vädring.

Conny komme över en sväng, vågade komma in på kaffe trots varningen.

Mikael och dom andra barna har kastat in lite ved och varit ute och busat i snön en stund.

Nu har va ätit lite godis å då menar jag lite , det va ingen som va så intresserad, det va nog bara Felicia som åt lite.

Nu slöar vi framför melodi festivalen och jag har faktiskt röstat, på nr 4 Heat, riktigt bra.
Vi få väl se hur det gå.
Glitter Pictures, Images and Photos

2 kommentarer:

Linda sa...

oj oj oj, hm.....du hann dra på dig willes kräksjuka när du var här sist =0(. Inte vår mening =0(.
Ja Fanny e verkligen duktig må jag få säga. Veronica började ha ont i magen ikväll, så jag tröck i henne lite vipepparkorn, hoppas det funkar. Samt uppvispad cola. krya på er!!!
Synd inte 4:an vann .....

Mamma sa...

Det är sånt som händer, inget men rår för.