torsdag 5 mars 2009

Felicias dag.

Fick sovmorgon i dag, eller ja inte riktigt men jag behövde i alla fall inte stiga upp lika tidigt idag, Mathias skulle inte vara på fritids för än kl 10,00.
Dom skulle fara på bio i dag, Bolt, det gick visst kanon bra, dom va nog lite orolig för hur det skulle gå med Mathias, om han skulle kunna sitta stil å se hela filmen, men inga problem han va så duktig.
Först ville han inte fara å se filmen när jag pratade med han på morgonen så då letade jag reda på ett film klipp på filmen på nätet och när han såg det så ändrade han sig, det va klart han ville se den.

Hem sen för att baka de sista, städa undan och förbereda tårtan, Veronika komme förbi och har lekt med Felicia hela dagen. Det är ganska roligt att dom leker så bra i lag fast det skiljer så många år mellan dom, men åldern har ju ingen betydelse säger man ju.

Therese och Marica kom förbi å grattade Felicia mitt på dagen, sen på em kom Mari och Stina förbi.

Camilla kom förbi med ett stort paket som har fått varit hos dom så hon komme över med det och Felicia är helt övertygad att hon har fått paketet av Camilla även fast jag har sagt att det är från oss.
-Med det va ju Camilla som komme med paketet, så då är det ju från hon.

Efter maten kom farmor, farfar, Sven-E, Ulle och Hans så då blev det fram med kakor, bullar och tårtan.

Jag tror nog att Felicia va JÄTTE nöjd med dagen, det bästa va nog alla dockor å kläder som hon fick av " Camilla" och den lilla datorn som vi köpt.
Hon fick en massa andra saker oxå.

Nu har man lagt alla, plockat bort och slöar nu framför tv´n.
Så dagen börjar nu gå mot sitt slut och jag vill sluta med att gratta min UNDERBARA dotter på hennes 4 års dag. Älskar dig min tös.

HB25 Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: