måndag 2 mars 2009

1 års

Idag skulle Fanny in på 1 års, spruta, vägning och lägnd.
Inte ett ljud gav hon ifrån sig när hon fick sprutan, duktig tös, sen har hon vuxit hela 2 cm men sen har hon gått ner i vikt, inte bra, 400 g, förmodligen beror det på att hon varit sjuk få vi hoppas, måste hålla koll så hon går upp igen.

Svängde in hus Linda och Conny för att se hur det går för dom. När jag va där ringde dom från fritids, dom va orolig över Mathias, han är inte riktigt sig lik.
Hampus blev kvar där och Veronika följde med oss hem.
När dom lekat en stund så for dom hem till Linda.
Själv for jag å hämta Mathias, han hoppade av hus Adam och va där till 16,30.

Imorgon ska jag och barna iväg på äventyr, dom vet inge, även Veronika och Nicklas ska följa med. Vi far tidigt, kl 07,15 bär det av och vi kommer vid 16,00- 17,00.
Det blir spännande å se hur det kommer att gå, ensam med 6 barn.
Hur det går få vi se.

Nu ska jag ta min något att äta och se cityakuten klart.

Sov gott alla där ute.
Heart/Star Divider Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: