måndag 16 mars 2009

Otur

Vilken början på dagen.
När jag ska fara å lämna pojkarna å vi sätter oss i bilen så låter det bara klick, klick, suck, inge ström, pojkarna fick gå upp själva men blir förmodligen sen, men dom hade tur för på vägen upp träffade dom Conny som va på g hem så han va snäll å skjutsade upp dom.

Sen hände det en olycka med datorn, kaffe, Fanny och en dosa, KATASTROFEN ett facktum.
Fick tel till en kille som är haj på datorer och han va så snäll å komme förbi för att ta en titt, som tur va så klarade sig datorn, tack gode gud, lite tur ska man väl ha någon gång.

Efter olyckan med datorn så bestämde jag mig för att sätta mig på rumpan och inte stiga upp å göra nå mer, hade tänkt baka bullar men som dagen nu började så ångrade jag mig.

Camilla kom över på kaffe, satt å skvallrade en stund

Middagen bestod av "radhus biffar" med stekt ägg, själv åt jag räkor, avokado, ägg, citron och bearnaisesås, bläääää, nä skojar bara, gott å mättande.

Gick över till Connys en sväng å sen hem å lägga barna. Hampus har fått såna problem med att somna, kan inte varva ne å slappna av, tycker så synd om han, ser hur jobbigt det är för han och hur frustrerad han blir, oftast tar det mellan 1-2 timmar för han att somna in och man vet ju själv hur det är när man bara ligger å vrider sig.

I morgon bär det in till bup igen.

Good Night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: