onsdag 18 mars 2009

8 år

Idag stod det mycke på planeringen.

Först lämna pojkarna och det Hampus skulle bjuda på.
Hem äta frukost och sen börja med lite bakning det blev mint muffins och en socker kaka med smak av kaffe och choklad.
Mathias fick stanna hemma i dag å han hade beställt tunn pannkaka till lunch, han åt hela 1 st, han som bruka få i sig 5-7 st, men 1 är ju alltid 1.
Städning av golven och plocka undan, även lite tvätt hans med.

Felicia har varit med Alisia i dag, dom verka leka bra i lag och att hon kan gå dit själv, gör saken det lättare för mig.
Mathias ha fått spela sitt nya spel idag en stund.
På em så va alla ute en stud i det vackra vädret

Mat och sen va det bara att förbereda allt, Hampus och jag gjorde tårtan, han fick göra allt själv jag hjälpte han bara lite grann, den blev så fin.
Många kom, även en 1 vekas liten tös, så söt så, så hon tog jag när alla andra satte sig för att fika.
Sen va det bara att ta hand om disken efter att alla farit och sen lägga barna.

Tänk vad tiden går fort, tycker att det inte va länge sen man låg där med hemska värkar och va på g att ge upp, men med en äldre liten sköterskas hjälp med att trycka ut han genom att hon la sig över min mage och med all sin kraft trycka ut vår son så fick vi äntligen hålla han.
Grattis min stora, underbara son.
Dividers Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: