fredag 27 mars 2009

4 års koll

Dagen började tidigt, Mathias steg upp 05,20 å tänkte inte sova å mer å sen är det ju så tråkigt att vara vaken själv, det va ingen rolig morgon, mycke bråk å.....

Isabell kom å lekte en sväng tills vi skulle fara, Felicia skulle in på 4 års koll å tid tog det.
Vi hade tid kl 11,30 men då ringde dom å ville att vi skulle komma lite tidigare å det gjorde vi men inte komme vi oss därifrån nå tidigare, det tog 1 1/2 tim, men allt gick bra.
Sen svängade vi förbi ica en sväng, Felicia ville till Isabell när vi kom hem så lämnade jag av hon där å sen hämtade jag upp Mathias.

Pojkarna va ute å lekte på em, la Fanny å själv stökade jag lite, kröp upp i soffan en stund, har varit så konstigt trött i dag och ett tryckande känsla i huvudet, men jag han väl sitta å slappa i ca 10 min så ville Felicia hem så det va bara att fara å plocka upp hon.

Tacos stod på meny

En lugm kväll, Mikael, Hampus å Felicia tog e skoter tur, Mathias for till Conny´s en sväng.

Har nu bara en sak att säga, GOD NATT.

Inga kommentarer: