fredag 13 mars 2009

Fullt hus

Fruktansvärt trött när det va dax att stiga upp, skulle ha haft en gummi klubba vid sängen...

Efter pojkarna farit till skolan man har ätit frukost och lagt Fanny som fortfarande ha feber så kröp jag upp i soffan å vilade en stund.

Felicia gick över till Veronika och Alisia en sväng, Hampus va med Gustav och själv for jag å hämta Mathias, blev kvar där en stund för att dom hade öppet hus och visade vad dom gjort.
När jag kom hem så va både min mor, Niklas, Wille, Veronika, Alisia och Felicia hemma, efter en liten stund så kom även Hampus, Gustav och Julius oxå så det va huset FULLT.
Efter en stund så for alla till pulkabacken, Julius blev hämtad strax efter dom kom hem och sen satte vi oss å åt, Gustav åt oxå med oss.

Felicia och Mathias sprang över till Conny´s en sväng tills jag ringde hem dom, vi är ju ensamma hemma i kväll, Mikael är ute med några jobbar kompisar, så vi skulle ta oss en mys kväll med popcorn och en film.
Strax före vi skulle sätta oss kom John oxå så vi blev många runt datorn.
Kl 20,20 kom Anna och hämtade upp Gustav och John gick även hem.

Lite kvälls fika och sen blev de sängen för barna.

Själv så ska jag krypa upp i soffan å se en film, eller så kryper jag ne i sängen å se den.
good night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: