onsdag 11 mars 2009

Doftljus

Vaknade med huvudvärk.
Så min plan va att lämna pojkarna, hem å äta frukost, göra iordning badet till Felicia, lägga Fanny och sen skulle Felicia få se en film och själv så skulle jag lägga mig en stund å vila.
Fanny höll mig vaken i natt, hon är en enormt envis tjej.

Han vila en stund så då kom Gunilla å Isabell förbi, kaffe tår med dom och det satt gått.

Planerat in till Nordmaling med Camilla så vi for in efter Fanny sovit klart.
När vi kom hem så hämtade vi upp Mathias, hem å packa upp de inhandlade sakerna.
Fick hem alla ljus från ljuspartyt, å vad det doftar gått här.

Fick ett roligt besked i går, jag blev gammoster i går till en liten flicka.

Felicia har lekt med Amanda i kväll och själv har jag sorterat ljusen.
Kvälls fika och sen läggning av barna och nu är det min tur.
Candle Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: