tisdag 31 mars 2009

Klipp

Hade en dålig dag i går, mådde inge bra plus att jag har en 4 årig dotter som man kan tro är i tonårs trottsen.

Pojkarna gick upp till skolan i dag och jag å flickorna for till Nordmalig, jag skulle klippa mig och flickorna skulle vara hos farmor under tiden, svängade in på ica oxå.

Gustav följde med Hampus hem, Veronicka å Wille komme oxå förbi.
Camilla va snäll å komme över å va barnvakt en stund medans jag va på utvecklinssamtal med Hampus, en mycke fin pojke tyckte hon att han är.

Mer tjafs med med min " tonåring" och även Mathias va på dåligt humör när han kom hem, TÅLAMOD.

Middag, lite bak, spela lite med barna, memory, kvällsfika, sjukhuset å sen i sägn.

Här väntar vi på nå spännande som ska hända inom några dagar tror vi.

Mikael har suttit med lite papper å nu är det soffläge.

Dividers Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

Hm...tro vad som ska hända på granngatan :-)

Sen flickor e inte lika roliga som pojkar, pojkar e lättsamma, flickor e en .......... ibland. Först 3 års trots, sen e det trots varje år efter det, så det är bara vänja sig =0).