torsdag 26 februari 2009

Trött

Med på tok för lite sömn så va det ingen pigg fröken som steg upp i morse, vaknade en gång i timmen, höll på att bli tokig.
Planerade att jag efter av lämning av pojkarna och ätit frukost å lagt Fanny så skulle Felicia få se en film och jag inta soffan, när vi kom hem så ringde Isabell å undrade om att vara med Felicia så jag körde dit henne, perfekt då blev man själv så då va det bara att lägga upp bena tills Fanny skulle vakna.
Lättare sagt än gjort, då man inte har den ron i kroppen att göra det så är det inte lätt. Skulle bara sätta igång en tvätt, vika lite, passade på att plocka undan lite där, upp städa undan i köket, dammsög, förberedde lite papper in för hem & s mötet i kväll och sen la jag i kull mig och då vaknar Fanny. ( Blev inte riktigt som jag planerat ).

Tog en fika hos Gunilla när jag skulle hämta hem flickorna.
Hamps å Mathias va på minniorerna och dom skulle på pulka backen för att åka å grilla korv så dom skulle få gå hem själva.

Efter maten så for jag på mötet å dit kom det många, hela 3 st blev vi, kul.....
Kom hem å alla barn sover, tog mig en talrik fil med grädde i, gott, å nu sitter man här å skvallrar om dagen som gått.
Ska nu se klart lyxfällan å sen ta gubben å krypa i säng.




Good Night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: