onsdag 11 februari 2009

Halva veckan gjord

I dag fick jag sova, ända till 06,00 ungefär, Fanny vaknade då så hon fick komma till mig en liten stund å sen la jag tillbaka hon, på över våningen va det tyst till 06,45, skönt.

Morgon strul som vanligt innan vi kom iväg, Mathias har inte tid att klä sig. Jag vet att det inte hjälper att tjata på han eller bli arg, det är bara att klä sig å gå till bilen, oftast kommer han innan alla sitter på sina platser men ibland så hinner jag köra ut från gården, idag va det en sån dag.

Gunilla å Isabell kom förbi på fm, en kaffe tår å lite prat. Isabell stannade kvar för att leka å flickorna hade det så kul tillsammans, inga problem.

Hampus följde Julius hem, Mathias for till Jonte, Isabell ville hem i samma veva å Felicia följde med henne. Fick det lugnt en stund.

Efter maten kom Linda å Liam förbi, kul, vi hinner ju inte träffas så ofta nu när hon jobbar å sen har ni ju varit sjuka.

Det hade varit lite strul på skolan med Mathias idag, han hade även inte ätit något. Men han hade varit så duktig när dom skulle ut å åka skidor, han är en riktig kämpe grabben min.

Har precis slagit på tv´n men det värkar inte vara något speciellt så nog lika bra att vi gå i säng.
Good Night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: