söndag 15 februari 2009

Blä

Går dagen slutade med att när vi precis av på väg i säng så kommer Hampus ne, ja ha då va det hans tur. Mikael hjälpte han att tvätta av sig å byta kläder medans jag fick gå upp å skura, oj det va överallt, sängen, golvet, bordet å några leksaker, inte kul.
Sen bäddade vi ne han hos oss så vi kunde hjälpa han, kände efter en stund att jag inte mådde så bra häller. Efter att jag lega å vridit å vänt mig i några tim så gick jag upp, blev sittandes på toan ett bra tag, tänkte gå å lägga mig i sängen men orkade inte det, hade så fruktansvärt ont i magen, fick tillslut lätta på trycket båda vägarna, kunde somna sen från å till, Hampus den stackare fick upp å spy fler gånger än jag.

Har varit liggandes hela dagen, huvudvärk och även värk i hela kroppen, ha bara varit upp på toan några gånger annars så har jag legat. Gubben har tagit hand om barna å tvätten, dom va visst ut en sväng medans jag sov, Hampus piggade på sig fort så han va ut en sväng han oxå.

Fram åt middags tid så va jag på bena igen, skönt fast dom är skakiga.

Det har varit en riktig usel å tråkig helg för oss men det är inget vi kan göra något åt, bara att acceptera Få nu bara hoppas att Mikael och Mathias klarar sig.

Nä, önskar er alla där ute en god natt och att ni få vara friska.
Kram på er.
candle pillars in fireplace Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: