fredag 13 februari 2009

21 tim

Denna dag började kl 01,00 med att Fanny spyr för fullt, upp å byta i sängen, byta på hon å tvätta av hon.
Efter en tim kom Felicia ne å det gick bara en liten stund så började hon oxå att spy, så där satt vi med två barn som spyde ikapp med varandra, dom höll på hela natten. Kl 05,15 kom Mathias ne eller egentligen inte, han hade kommit ne tidigt vid 00.00- 01,00 å lagt sig på soffan. Vid 07.00 kom Hampus oxå ne, jag, Mikael å flickorna låg en liten stund men då Fanny spydde ner hela mig å min sida av sängen så hade man inte annat val än att gå upp.

Tvätta, duscha, duscha å tvätta om vart annat hela dagen, såna här gånger önskar jag att man hade två tvätt maskiner å två torktummlare men inte det, naturligt vis så la vår torktummlaren av i början av veckan, suck, dålig timeing. Mycke kläder har det gått i dag då det har kommit båda vägarna för flickorna, värst för Fanny. Hon har även fått besvär under dagen med ögorna speciellt ett, hon har förmodligen fått in nå skit i ögat, sprängandes röd å tårarna bara rinner, få se hur det ser ut i morgon.

Pojkarna fick vara hemma, onödigt att skicka dom dit å smitta fler. Mathias klagade på magen så vi gick bara å väntade på att han oxå skulle bli dålig. Mitt på dagen gick gubben, pojkarna å Felicia ut en stund för att få frisk luft, tog skotern en sväng ne på isen.

En lugn dag blev det, Mikael har skruvat ihop två hyller som vi ska ha på över våningen, själv har jag försökt fixa internett på den andra datorn och det va inte de lättaste må ni tro. Tog hjälp av supporter men till och med dom hade problem att få till det, men tillslut så lyckades vi, å va pojkarna jublade.

Nä, nu har man varit vaken i 21 timmar men konstigt nog så känns det inte som det, men det kommer väl sen.

Nu tippar jag.




Good night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: