söndag 8 februari 2009

1 år

Ja, idag fyller Fanny 1 år, min tös.

Efter frukosten va det bara att börja göra i ordning å förbereda tårtan. Plocka undan å torka golven, Mikael å barna gick ut för att skotta infarten.

Kl 12.00 började det rulla in folk, mina syskon och min mamma så det va bara att bulla upp får en av våra gäster är väldigt duktig på att tömma faten.
Sen kom farmor, farfar å Sven-E. Efter alla farit så kände det som om någon slagit ner mig med en gummi klubba, va helt slut på, har inte fått bort mjölk frosten än häller så det är väl ett av bidrag.

Mathias for till Adam en sväng å Simon komme förbi på em å lekte en stund, Mathias å han leka riktigt bra i lag, kul.

Nu ligger alla barn å det är bara jag å gubben vaken, ska krypa i säng nu, få se om det blir en film på datorn. Sussa lugnt.
candle Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: