onsdag 25 februari 2009

20 min

I dag hade jag inte tänkt göra många knop, med lite sömn så orkar man inte så mycke hellre.

Lämnade pojkarna och när vi kom hem så kom jag på att jag missat att ge Mathias sin medicin, ringde upp för att meddela att dom får ge den iställe men ingen svarade, oj, dom skulle iväg å bada. Hade för mig att dom inte far förrän kl 08,30, kl är 08,25, ta medicinen och en flaska vatten, klä oss igen å kasta in oss i bilen i hopp om att dom inte farit än. Å vilken tur dom står å vänt på bussen, han precis ge Mathias medicinen då bussen kommer, ibland ska men ha tur.
Hem igen för att äta frukost

Hade tänkt lägga mig å vila en stund på fm medan Fanny vilar men det blev inte riktigt så, jag han inte. Det blev kokning av saft och blåbärs sylt först, sen lunch .

Camilla ringde å tiggde sig en kopp kaffe och tänk jag kände det på mig, hade laddat kaffe bryggaren med lite extra kaffe i bara 30 min innan, fränt eller....

Hampus for med Jonathan efter skolan. När jag hade hämtat Mathias å lagt Fanny så la jag och Felicia oss i soffan, hade lovat henne att hon skulle få välja en film på min dator så vi kröp ihop oss å skulle se Törnrosa, tro att vi såg ca 10-15 min så sovde Felicia, vilade själv en liten stund ( 20 min) innan det va dax att fixa maten till gubben kom hem.

Middag med smör stekt kyckling blev det, ris och grönt.
Efter maten for gubben å barna till pulka backen en stund medan jag stökade undan.

Nu ligger alla och det är så tyst förutom tv´n som låter lite.
Nä nu tänker jag kojsa.
Hoppas att alla där ute få en god natt.
good night smiley Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: