onsdag 21 januari 2009

Miss

Fick upp mycke i natt, barna bara bytte av varandra, inte kul.

Efter pojkarnas av lämning å vi kommit hem så va det bara att ta tag i spaden och skotta snö, Felicia drog pulkan och åkte på den i snö högen som Mikael gjort i går.

Efter frukosten kröp Felicia ner i badet en stund.
Har fått tvättat sängkläder efter nattens olycka, det blir mycke extra tvätt på grund av det.

Va å drack kaffe hos Camilla, hon bjöd på kaffe och jag på vispat grädde och choklad sås.
Barna stannade kvar där medans jag for å hämtade Mathias, sen gick han ne dit oxå, dom va ute å lekte , det är ju så roligt att leka i snön nu.

Lax till middagen, Gunilla och barna komme ne och bjöd på fika, farmor å farfar komme oxå för bi en sväng. Själv så skulle jag iväg på H å S möte, å naturligt vis så är det handboll i kväll så jag missar denna match, är INTE glad, det va bara att hålla tummarna att dom vinner.

Plocka bort disken och krypa i säng å somna in med synen på min lila ängel står nu på listan.
Hej.

Photobucket

Inga kommentarer: