tisdag 27 januari 2009

Bullar

I dag blev det bullbak för mig å Felicia, hon fick en egen deg dit och baka med, hon gjorde så fina bullar så.

Mitt i bullbaket så ringde Isabell å undrade om Fia ville komma och det va klart att hon ville så jag körde dit henne.

Gustav följde Hampus hem, Mathias for till Jonte efter skolan. Både Mathias å Fia fick äta där ( tack ). Fia kom hem vid 16,30 men Mathias stannade kvar, kom hem vid 19,00.
Jag Hampus å Gustav satte oss å spelade skatt jackten tillsammans, Gustav tyckte nog att det va kul, han ville spela om det flera gånger så vi gjorde det.

Mathias har inte sett riktigt pigg ut dom sista dagarna, få se om han bli hemma i morgon.

Handboll blev det i kväll, å vad spännande det va, vi vann.

Räkningar, räkningar, räkningar inte roligt, januari är en mördar månad för oss, men det ska betalas.

Nu kryper jag till sängs, god natt.
Photobucket

Inga kommentarer: