tisdag 27 januari 2009

Mina små

Fanny är den mest underbaraste lilla tös som finns, hennes lysande små ögon, de underbara leende som alltid skiner så varmt. Dom mjuka små runda kinderna, hon är den gladaste lilla tös man kan önska sig, så snäll och go.
Varje gång man lägger henne så länktar man tills hon ska vakna så man få se hennes finna ögon igen och höra hennes skratt

Sen är det Felicia, en tjej som vet vad hon vill och med mycket skin på näsan.
En tjej med svar på tal som nästan aldrig är tyst, en envis tjej som kan gå långt som här i livet.
Hon har glimten i ögat och ett leende som får vem som helst att le, hon kan charma vem som hälst.

Mathias är en kille med krut i. han kan göra mig galen men han är värdens goaste kille. Han har dom finaste ögon med det där lilla extra i, ett helt underbart skratt så när man kittlar han så vill man nästan inte sluta bara för att man vill höra det lite till. Han har dom goaste kramar sådana man inte kan få nog av å den mjukaste å lenaste hy, en buktig och väldigt smart liten kille.

Hampus är nog den snällaste son man kan få, han är så hjälpsam, en grabb som man kan lita på. En sån kärleks full kille med mycke känslor, en riktig store bror som alltid tänker på andra före sig själv, en otroligt omtänksam grabb som oftast går åt sidan för att låta någon annan gå före.

Jag har fyra helt underbara barn som jag inte skulle klara mig utan, jag är så tacksam över dom alla, dom är mitt allt, mitt liv.

Jag älskar er så ofantligt mycke.

Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumman! Va vackert skrivit, dina känslor till dina barn.....hehe, ska jag göra så så får jg inte göra annat än skriva, menar till 5 st. oj oj oj.
Ja nä du, det va vackert.
Dom e glada o goa dina/era småkrabater =)