tisdag 13 januari 2009

Frispel

Går dagen blev lugn, nästan för lugn, men skönt.


Men idag på em fick jag igen det.

Felicia för till Isabell en stund på fm, när Hampus kom hem så for vi till Nordmaling för att göra några ärenden. Sen upp hämtning av Mathias, Adam följde med hem.

Efter fikat gick pojkarna upp för att leka, Felicia gick över till Liam en stund.

Efter en stund så blev det ett jäkla liv uppe, Mathias satt å förstörde för pojkarna, ropade ner han men han vägrade komma så jag gick upp å hämtade han å då fick han fri spel, Han skrek, klöste och bet mig, Satte han på en stol i hallen och försökte prata med han men det bruka inte gå när han få sådana här "annfall", han skrek i ca 30- 40 min innan han lugnade ned sig och jag kunde prata med han, han fick sitta nere i köket en stund med mig och åter hämta sig.
Gick sen å lekte.
Det blir så jobbigt när det blir så här, det tar mycke kraft från oss båda.

Lite mat blev det, mini pizzer och sallad fick det bli.

Sen tog Mikael med sig barna till pulkabacken å åkte en sväng medans jag stökade undan, när dom kom hem satte vi oss å spelade ett spel som tomten kom med istället för att se på tv´n.

Kväll.

Inga kommentarer: