onsdag 14 januari 2009

Lite gott

Va i väg å drack kaffe hos Camilla en sväng mitt på dagen.
Felicia å jag har suttit å byggt pussel tillsammans, hon har inte varit så intresserad av det tidigare men nu har hon och jag suttit tillsammans och hjälpts åt, det tar en stund för hon att få i hop det men det går. Jag minns Mathias, han va fenomenal på att lägga pussel, han va inte ens fyllda 3 då han la pussel för 10 åringar, 100 bitars pussel, han kunde till och med bygga en del pussel upp å ne. Dagis personalen va så imponerad, att en sådan lite kille klarade av det. Han är så duktig på att se detaljer, sånt som en annan inte ens tänker på.

Julius följde med Hampus hem, alla barna va ute å lekte nästan hela em, kul hade dom.

I dag blev det kyckling spett med ris å sallad, efter det så blev det efterrätt, för att Felicia har namnsdag, det blev glass, grädde och kola å choklad sås till barna å gubben och själv tog jag mycke grädde, lite blåbär och choklad sås, kändes lyxigt så här mitt i veckan men gott va det.

Mysa lite med barna innan jag nattade dom.


Chockie Sundaes Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: