lördag 31 januari 2009

Främmande 3

Dagen började med den underbara frukosten våran.

Mikael började göra iordning hyllorna som vi ska ha i tvätt stugan och sätta upp dom, blev kanon.
Sen blev det främmande sen främmande å mer främmande
Först så kom Therese och Sally förbi och även Sven-E kom för att låna garage några timmar.
Mitt på dagen komme Linda, Conny och Elenora + barn, dom skulle titta på ett hus för ev att hyra. Barna va ute å lekte en stund, sen fick dom gå till pulka backen själv, dom va borta ca 30-45 min innan dom komme hem, roligt att dom börja bli så stora så man kan låta dom gå å göra saker själva å se efter varandra.
Mathias fick gå till Gustav själv idag, jag så åt han att ringa hem när han kom fram så vi fick veta att han kom fram å det kom han ihåg att göra, min DUKTIGA grabb.

Till middag blev det pizza till barn å gubben å själv så gjorde jag en egen sallad, ville inte lägga ut ca 65 spänn på något jag kan göra själv för betydligt mindre.

Efter maten blev det mer tvätt å sen kom Göran, Mari och Stina förbi så då blev det mer fika.
Oj,oj,oj. Jag åker nog på att baka bullar till veckan igen, inte många kvar.

Nu har vi sovande barn, ska ta in våra säng kläder som har hängt ute hela dagen så det lär nog bli kalt att krypa ne.
350/263 Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: