fredag 9 januari 2009

Min grabb

I natt så har jag sovit med telefonen, hihihi, nä inte riktigt, hade i alla fall med mig telefonen till sängen utifall dom skulle ringa från skolan.
Jag va inte orolig att någon av pojkarna ville hem sent på kvällen eller under natten utan att Mathias skulle vilja hem när han vaknade, det brukar oftast vara mellan kl 05.00-06,00,men det va ingen som ringde.
Hampus skulle gå hem å Mathias skulle vara kvar till 14.00.

Ringde till tandläkaren för att höra om dom villa att vi skulle komma så dom fick se på tänderna och det ville dom. Kl 11,10 fick vi tid, Camilla va SÅ snäll å komme över å passa mina andra barn.
Mathias va så duktig hos tandläkaren, dom fick till och med rönka tänderna, han har börjat blivit bättre, förut vägrade han att ens sätta sig i stolen.
Va dom kunde se så såg det bra ut men man var inte säkert för än dom kommer fram.

När vi kom hem så värmde vi upp A- pannkakorna, sen så ringde Mathias Jonte för att höra om han kunde vara med han. Eftersom Fanny sovde så fick Mathias fara ditt själv jag sa att han måste ringa när han komme fram, efter ca 10 min så ringde Gunilla, hon undrade om Mathias va på väg å precis då kom han, min duktiga grabb.

Efter maten så skulle vi fara till Ella å Bosse, for först förbi å hämtade Mathias för han hade fått stannat kvar å ätit hos dom.

Bosse å Mikael va ute å svetsade något å jag å Ella satt å pratade om allt mellan himmel å jord.

Det blev sent innan vi kom hem, barna trötta å ledsna, Mathias klagade på huvud värken igen, föstår inte vad det beror på, de sista månaderna så har värken kommit mer å tätare, måste nog prata med skol sköterskan.

Nä nu sover alla utom jag som vanligt, ska gå å titta till barna nu å släcka ner.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Migrän eller nån bivärkning av medicin?? gnisslar tänder??