lördag 24 januari 2009

Hej på er

I tor så va jag å Camilla in till Nordmaling för att handla in för Fre kvällen, det ska bli så kul.

Fredagen började med att lämna pojkarna på skolan och Felicia hos Camilla, själv så begav jag mig in till stan för att träffa en klass kompis från gymnasiet
Vi har inte träffas varandra på ca 4 år, vi tog en fika och jag gjorde några ärenden.
Jag träffade även Malin, del va länge sen sist

Mikael slutade tidigare så han for å hämtade Mathias å dom for ne till Ö-vik.

Sen va det bara att fara hem för att förbereda in för kvällen, tjej middag.
Jag, Camilla och Linda, vi åt morots soppa till förrätt, fondy till varm rätt och choklad fondy till efter rätt, gott å trevligt, lite vin och mycke skratt.

Mikael tog barna å for åkte skoter i dag som vanligt, passa på nu när det finns snö och det är bra väder.
Sven-E och Kamilla komme förbi en sväng mitt på dagen, Jonathan kom och lekte med barna, till middag så blev det lite plock ( raster), efter maten så gick barna ut för att leka.

Nu kom Felicia in och nu har jag inte tid längre, hanbollen börjar nu, vinna eller försvinna är det som gäller i kväll. Få se om jag kommer in sen.

Inga kommentarer: