söndag 28 december 2008

Sön

Fre blev det skoter åkning igen för barna å gubben, själv så blev det tvättning.
Em blev lugn, spelade spel med barna. På kvällen gick Mikael över till Kent-O för att få hjälp med lite svättsning. Lite tv tittande å sen i säng.

I går så va vi alla hemma, Adam och Ellen kom över å lekte här hela ef, både ute å inne.
Middags främande fick vi oxå, Sven-E och hans tjej skulle komma, det blev tacos både med kyckling å köttfärs, man börja bli less på jul maten så det va gott.
Spelade lite kort å såg på körslaget.

Första natten som jag fick sova hela natten, så underbart, ja nästan, Hampus kom ne, han gick i sömnen. Det händer i bland att han gör det å i natt gjorde han det, han kom in till oss å ropade på Felicia, undrade var hon va på väg å då ser jag att han har klätt på sig jackan å täckbyxerna. Mikael går upp till han å fråga vad han ska göra men han vet inte, Mikael följer han på toan å sen upp. Godingen min.

Efter frukoster for Mikael å barna iväg med skotern.
Camilla å jag ska sätta oss för att se vad vi ska göra å äta på nyår som vi ska fira tillsammans som vanligt, ska bli kul.

Sen är vi bjuden till syrran, Mari, på middag, det ska bli kul och skönt att få sätta sig vid dukat bord. Få se vad det blir för gått, dom är duktiga på matlagning.

Nä nu kommer snart Camilla så jag ska gå å sätta på kaffe pannan.

Inga kommentarer: