måndag 15 december 2008

200 knyck

Är helt slut på efter denna dag.
Först fick jag inte sova så mycke, lillan va så missnöjd på för natten komme inte till ro för än kl va vid 03,00. Kl 04,40 kom Felicia ne en sväng, sen kom Mathias ne, det hade hänt en olycka i sängen, Mikael gick upp å hjälpte han. Fick sen slumra en liten stund mellan 06,30-07,00.

Följde pojkarna upp till skolan sen hem å baka inför skolans öppet hus, H & S ska ha lotteri så jag måste få ihop lite vinster.

När Hampus kom hem bar det iväg igen, först till Gunilla för att lämna av Felicia för hon ville leka med Isabell. For sen till farmor för att lämna av Fanny, In på blomster affären för att betala en skuld, sen in på hälsokost för att köpa eye- omega tre till barn, har läst att det ska vara jätte bra för barn med adhd så jag tänkte prova, dyrt hoppas det ger resultat.
Va å köpte en julklapp till gubben och sen till pojkarna.
Apoteket en sväng, å in på Falgrens. va å hämtade en ljud bok på bibblan som jag har beställt och sen va det dax för att träffa läkaren. Han gjorde en undersökning, ville skriva en remiss så vi få se när vi ska in.

Hämtade sen upp barna, hem för att förbereda de sista inför lotteriet, korv å makaroner försökte jag även göra samtidigt.

Kl 17,30 for jag upp för att ställa fram allt.
Jag tror nog att det blev en hit, fick nästan sålt alla lotter, men jag skulle ha bakat mer såg jag för det va det som for först, kul.
Sen va det bara att plocka ihop å städa undan.

När jag kom hem så va barna på väg i säng så jag följde dom upp å sa god natt, dom ÄR för underbara, vad skulle jag göra utan dom, visst blir man less men det är dom värt.

Sitter nu i soffan med värk i ryggen och bäckene, får fortfarande ont när det blir för mycke, få nog leva med det.

Nä, god natt på er, ska försöka få några fler timmars sömn, hoppas jag i alla fall.

Inga kommentarer: