lördag 20 december 2008

Oj vad tiden går fort, bara några dagar kvar nu.

Har inte varit in å skrivit något nu dom sista dagarna, för lite tid.

Allt å inget har väl hänt, nu är det ju så mycke inför julen oxå, städ å bak, sen allt annat som oxå måste skötas.

Vad har hänt i veckan har jag glömt, minnet mitt....

Felicia har då varit med Isabell, det är så kul, dom lekar så bra i lag. Grannen min Gunilla ringde och bjöd in mig på kaffe så jag å flickorna gick ditt på fre, mycke kul, hon är så lättsam.
Sen på kvällen kom Camilla och Kent-O över på kort spel, kul att det finns fler som tycker om att spela.

Vad har hänt i dag, vi steg upp ganska tidigt för att göra bort frukosten för att sen fara å handla jul maten, ville vara där när affären öppnade. vi lämnade av barna hos farmor å sen for bara jag å Mikael. Först på ICA sen systembolaget en sväng förbi falgrens blev det oxå, skulle ha en liten present till en liten.
Hämta barna å sen hem, Mikael å barna ville fara å åka skoter en sväng. Själv så röjde jag lite inne, känns inte riktigt kul när ingen uppskattar det, men det största problemet är Trodi, hon låssa så ofantligt mycke hår, dammsugar jag på morgonen så syns det inte framåt em, suck, få se om hon få vara i hundgården nu fram tills jul dagarna är gjort bort, annars blir nog jag tokig.

Nu har barna krupit till kojs, jag sitter här med en bailis gått, å gubben sover som en stock.

I morgon ska vi fara å snusa på en liten Max, bara 2 v gammal, ska bli så kul så.


Photobucket

Inga kommentarer: