onsdag 3 december 2008

Jul bak

Idag är jag SÅ kopiöst trött, kunde inte somna i går kväll, tittade sista gången på kl då va hon 23.30. Kl 01.10 vaknar jag av att en kl pipper, grrrr, somnar om efter en stund, kl 02.00 vaknar lillan å ville ha mat, svårt att somna in, 03.20 tittade jag på kl sista gången.
Kl 05.00 ringen gubbens veckar klocka, pratade en stund sa att jag va super trött, inte fått sova så mycke, kl 05.50 är det någon som ropar. - Jag är färdig. tänk att man ska upp å skita mellan 5-6 på morgonen. Ja sen va det inte lönt att somna om.

Ja, då sitter man å bakar, plätt bakelser, Supergoda men tid tar det eftersom man bara kan göra 7 st åt gången så tar det lite tid, men vad gör man inte för julen.
Jag funderade på att skita i att baka i dag å gå å vila en stund nu när lillan vilar, men då man inte har någon som bakar åt en så har man inge val, barna är ju än för små för att hjälpa till.
Ska även göra klar falska mazariner som jag bakade i går men inte han klar med.

Va på Hem & skola möte i går kväll, tycker att det är synd att inga fler föräldrar visa mer intresse för föreningen och att så få bet in medlemsavg, vi har haft den funderingen om vi ska va kvar eller inte, man saknar ju inte kon för än båset är tomt.


Photobucket

Inga kommentarer: