måndag 29 december 2008

Hunhår

En lugn dag, va upp på fritids för att lämna av Mathias en stund men han ändrade sig, ville följa med hem så det gjorde han.

Hampus och Felicia fick fara till Jonathan och Isabell, dom fick ta sparken och far själva. Jag ringde efter en stund för att höra så dom kommit fram å det hade dom, dom fick sparka hem själva oxå, Patrik va snäll å ringde när han sende hem dom och efter ca 10-15 min kom dom, mina ducktiga barn. Känns bra att man kan lita på dom båda och att dom inte hittar på en massa annat på vägen, för då skulle man ju inte våga.

Mathias blev lite sur för att han inte oxå fick följa med, men efter han skrikit å sparkat av sig en stund så lugnade han ned sig. Vi satte oss å byggde lite lego tillsammans å sen va det lunch dax, tunnpankaka stod på önske listan. Efter vi ätitt så ringer Adam å frågar om Mathias vill följa med dom å åka pulka å ett, två å tre så va han klädd å start klar.

Jag fick en lugn em, Fanny sov, Mathias hos Adam och Hampus å Felicia hos De Wall.

Har suttit å kammat Trodi i dag flera gånger om, tror jag blir tokig det tar aldrig slut, skulle kunna gå med dammsugaren fast knuten runt mig och ändå skulle det se odammsugat ut.

Lite middag och sen så for Hampus tillbaka till Jonathan för att sova över, kul.
Mikael satte upp en grind vid trappen för att lilla fröken har hittat ditt, inte riktigt bra. Jag å barna har suttit å spelat ett spel som dom fått av tomten, Nalle puh, ett kult å spänande spel.

Har nu dammsugat av golvet för andra gången i dag å sen sett på City akuten, så det är nu dax för sängen.


Photobucket

Inga kommentarer: