torsdag 9 april 2009

Premiär

Tråkigt väder i dag men pojkarna fick gå upp ändå.


Va inte på riktigt bra humör, hade inte lust att göra något.

Åkte in till Nordmaling för att hämta ut min medicin som jag beställt.


Hade mycke som jag skulle ha gjort men hade inge lust, vid lunch ringde Mikael å sa att han va på g hem.

Började smått att av värka det som skulle göras in för helgen.


Efter middagen så kom Helen, m fam, farmor, farfar, Sven-E och kamilla förbi på kaffe, roligt att få umgås med Helen å fam det är 3 år sen sist vi sågs, sen for dom hem, vi träffas ju i morgon oxå.


Mikael har eldat upp badtunnan under dagen så Conny komme förbi sen och badade med oss även Camilla komme förbi å doppade sig en stund. Varmt blev det så jag å Conny tog ett hopp i snön för att svalka oss å sen i igen, satt en stund till sen gick jag å Camilla upp.


Sitter nu här å pilrar på datorn lite, å nu kom gubbarna upp.

candle Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: