måndag 6 april 2009

Mörk röd

Färgning stod på tapeten och sligning, Camilla komme över för att hjälpa mig med slingorna, men efter färgningen så kände jag mig inte riktigt nöjd det blev för rött så vi ska av vakta med slingorna Få se om jag gör en ny färgning eller inte.

Det blev mycke barn på em, mina fyra, Conny å Lindas 3, även Isabell och Jasmine va här, roligt. Dom har varit både ute och inne å lekt, vi spelade även lite spel bla labyrinten.

När gubben kom hem blev han lite chockad när ha såg mig med den nya färgen, men han tyckte att det va ganska läckert så jag tror nog att jag inte kommer att färga om håret.

Vi går fortfarande å väntar på något spännande, vilken dag som helst nu så händer det, kul, kul, kul.

Nu ligger barna , vi har sett på cityakuten, gjort en beställning på en sak som Mikael ska hämta i morgon efter jobbet. Nu ska de målas och hänga tvätt innan vi ska upp söka sängen.
Photobucket

Inga kommentarer: