tisdag 14 april 2009

Möte

Fint väder i dag blev det, barna har varit ute å cyklat
Efter lunchen så fick Mathias fara upp till fritids en stund.

Kl 15,00 så skulle jag på möte med jobbet och där fick jag veta att min mamma ledighet är bara beviljad till augusti, får veta i morgon om jag få beviljat till feb som jag ar sökt.
Om jag nu inte få beviljat så kan det bli lite problem, kanske Mikael få vara hemma en sväng.

När jag kom på mötet så ringer dom från fritids och berättar att dom inte hittar Mathias, tror att ha gått hem, dom skulle gå ne till oss å se om han va hemma.
Ringde upp efter en stund, dom hade varit hem till oss men inte hittat han, då visade det sig att han gömt sig på skolan, man hinner bli så rädd när han gör så här för det är inte första gången.

Middag blev det även i dag som tur är.
Donat å plockat, tvättat, satte Fanny i badet, hon har en sån röd rumpa så man vill nästan inte torka henne för det gör så ont på hon, måste ha ätit något som inte va bra för hennes mage, stackars gumman min.

Ska hänga tvätten nu å sen försöka krypa i säng.
Good Night Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Linda sa...

Flisan bara stack igår. jag va ute bjöd barnen på kakor(som den gamla tanten du vet?) gick in, sen va hon borta. Barnen for o skulle kika, då hade hon dragit hem, o micke kom precis. Bara så du inte tro att jag skiter oi barnen med så är det INTE! jag satt ute med dom, sen bara Poff! så va fia borta.

men hoppas du får igenom det du vill =0), ang mötet tänkte ja
Kram!