tisdag 28 april 2009

Ö-vik

Måndag kom och gick och det hände lite granna.

I dag bar det iväg till Ö-vik, skickade iväg barna och sen for flikorna och jag å hämtade upp Linda å se bar det av.

Vi handlade lite kläder till barna, jag köpte kläder till pojkarna som dom ska ha på skolavslutningen, va in på en annan affär och handlade något och sen for vi till ett ställe och beställde en sak som jag inte tänker avslöja nu.

När jag kom hem så va Hampus och Gustav hemma hos oss och lekte, sen kom Mathias, han hade varit hos Conny han hade varit snäll å hämta han på fritids. Sen kom deras barn hit och även Adam kom.

När det va mat daxstannade Gustav kvar å åt.

Conny kom över å hjälpte Mikael med nå fläns och jag å flikorna sprang över till Linda.

Sen blev det dom vanliga rutinerna med barna å nu sitter vi här framför tv´n, satte igång en tvätt så jag borde nog va vaken tills den är klar, tycker inte om att tvätten ligger i maskinen över natten.

Inga kommentarer: