måndag 20 april 2009

Flyttat ut

Då va det mån och skol dax.
Pojkarna gjorde iordning sig och gick upp till skolan sen.

Kände mig inte riktigt pigg så när Fanny tog sin lur så la jag mig en liten stund oxå, Felicia gick ut en stund, skulle gå över till Alicia.
Amanda komme förbi efter vi ätit lunch och dom har lekt hela dagen.
Gustav följde med Hampus hem i dag så alla tre killarna har lekt hela dagen utan nå problem.

Flyttade ut Fannys säng ur vårt sov rum i dag, vi få väl se om mamma kan sova.
Efter vi ätit middag så gjorde ett ryck i vårt sovrum, dammtorka, flyttade på skåpen bla.
Men efter det så kände jag mig knäckt, satte mig med Felicia för att se sjukhuset och efter det så va det dax att fixa kvälls fika till dom, pyjamas å tandborstning å sen sängen.
Själv kröp jag sen upp i soffan under en filt för att vänta in Cityakuten som nu snart är slut.

Ska krypa ne i sängen å sen få vi väl se vilken det är som sover bäst i natt, jag eller Fanny...
Night Angel Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: