fredag 3 april 2009

Fisk

Dagen har rullat på som vanligt, Felicia och jag har spelat spel och lagt pussel. Har bytt gardiner i Mathias rum i dag, jag hade lovat han i går att jag skulle göra det när han hade städat sitt rum så då i går kväll när han hade lagt sig så satte han igång å städade så då va det bara att hålla mitt löfte.

Conny å barna kom över på mat, röding och potatis mos, oj va dom åt, tomma fat, kan man få bättre betyg, tom en av dom som inte tycker om fisk åt två portioner.
Efter maten for jag å lämnade av Hampus hos farmor, han ringde i går till hon å frågade om han fick komma å hälsa på hon i helgen och det va klart han fick. Hämtade sen upp Linda på bussen och sen for vi hem till oss å drack kaffe.

Nu sover Mathias, Felicia har somnat på soffan så Mikael är på g att bära upp henne.
Så mina vänner, vi ses en annan gång.
Good Night Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: