måndag 29 september 2008

Trött

Känner mig grymmt trött i dag, vet inte vad som är fel, när ska man bli piggare.
Skulle behöva byta ut Felicias kläder, fick 3 påsar med kläder av Maria i fre som hennes dotter vuxit ur som då vi fick, inte illa, nu slipper jag köpa till Felicia.

Måste sätta mig å skriva ett brav i dag å skicka i väg det innan ons, ska höra om jag få faxa iväg det hos Camilla, ska även se om jag få tag på Arne på komun oxå för att prata om Mathias.

Undra när vi få komma in på bup oxå, börja känna mig lite desperat, Mathias gör mig tokig, känns som om jag inte orkar mer.
Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet att ni får kämpa hårt med mattias,men jag beundrar er för ert
engagemang o tålamod! Ni gör det jätte bra.Förstår att du är trött men jag hoppas att ni snart kommer att få den hjälp o det stöd ni behöver.Kram