onsdag 17 september 2008

Data fel

Har haft problem med internätt sen lör men nu är det fixat.

I sön följde jag med syran ut till skogen och plocka svamp, gu så underbart det va å roligt.
Både för att man hittade svamp men mest för att man fick rensa hjärnan, inge skrik eller nån som ropade å slet i en, bara skog, frisk luft, underbara dofter å svamp. Detta måste göras igen.

I veckan har det blivit mycke bakning inför kalaset, i går kom Camilla över å vi satte igång att putsa fönster, stryka gardiner och tätter upp dom, bar även ut köks möblerna och in med dom nya som vi haft på altan, blev kanon.

I kväll va det årsmöte med hem å skola, blev inte förvånad ingen kom bara några i styrelsen. Det skulle bli både ny sekreterare och ordförare mm som skulle ordnas av några men som inte va gjort, mycke dåligt gjort.

Nä säng dax, ska upp tidigtPhotobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad nyfiken jag blir på att se hur fint det blev hos dig när ni fixat iordning. jag ska komma över o kika,men det känns som jag haft lite tidsbrist denna vecka nu när jag börjat jobba. men jag kommer snart...Kram