fredag 19 september 2008

Less

Ja ha, då har Mathias fyllt år, 6 år ojojoj.
Det blev inte så många packet men några, han va då nöjd, det är ju inte de viktigaste hur många man får.

Fick förfrågan om att följa med ne till ikea i dag men kände att jag inte orkade, det skulle vara SÅ kul att få fara men...
Följde pojkarna upp till skolan sen va det bara att fara hem å röja undan från går dagen, sen va jag tvungen att lägga mig en stund pga huvud värk, fick vila i ca en tim inte mycke men när man är van att aldrig få vila en stund så är en tim mycke.

På em blev huset fullt med barn, dom va uppe å lekte gick även ut en stund, lite fika blev det oxå för dom.

Sen va det bara att börja med middagen så den skulle va klar då Mikael komme hem inte riktigt lätt när man ha 4 små barn, Linda å Liam tittade in på en kaffe tår sen. Barna har spelat på Mathias nya spel som han fick innan det va säng dax.

Hoppas den nu blir fint vädet i morgon för då ska vi upp till Bergsjö, Mikael å barna ska köra cross å fyrhjuling medans jag tittar efter svamp, det blir att ta med fika, grilla lite korv. Camilla skulle nog oxå följa med å det skulle va super kul, hon behöver komma hem ifrån en stund vi få se om Kent-O följer med för det skulle han oxå behöva.

Nä ska dra mig i säng nu så jag inte somnar här.

Photobucket

Inga kommentarer: