måndag 1 september 2008

Möte

Japp, nu är möter gjort bort för denna gång och som jag misstänkte så får han bara ha en assistent i 2 mån sen ska han klara sig utan hade han tänkt, hur nu det ska gå??
Tex idag på f-skolan blev han ARG å kastade ut alla pennor på golvet å sprang in i ett rum å låste in sig å detta va under tiden vi hade mötet å han hade inte Eva hos sig. Sen på em fick han för sig att gå hem till en kompis, tog sin jacka och väska å travade iväg, han en BRA bit, nästan framme innan dom han få tag på han.
Jaa, vad tror ni, kommer han att klara sig utan en assistent????????

I morgon ska jag lyxa mig, ska iväg å klippa mig först sen fixa mina naglar, det ska bli SÅ härligt att få bli om pysslad en stund, tycker faktiskt att jag förtjänar mig detta.

Sitter nu å väntar på att gubben ska komma hem från älg skogen, hoppas han få panga ikväll eller i morgon.
Photobucket

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Det är för j-vligt att man inte kan få den hjälp man behöver..samma var det för min pojke när vi flyttade hit.Hoppas det löser sig.

Många kramar J