torsdag 11 september 2008

Telefon terror

Veckan har varit fullt upp, man hinner inte med.

I tis fick jag ett mindre roligt brev så jag har svurit ve å F, har suttit å ringt en massa för att kolla upp vad som är rätt och om jag kan göra något åt det hela, försökt få tag på min läkare för att skälla ut henne, ordna ett nytt läkar intyg, överklaga, och försöka få uppskov på omprövningen, det är ju så himla onödigt. Har nu hållet på att ringa i flera dagar för att försöka ordna de hela.

Igår gjorde Mathias illa sig i benet, hade ont när han gick å rörde det, komme ne inatt å klagade kunde inte gå upp för trappen, på morgonen va det lite bättre men han stannade hemma för att vila, förmodligen är det en sträckning. Nu är han så rastlös å alla är less å bråkar på varan.

Jag å Camilla va iväg på bingo i går kväll men vi vann inget, Mikael å barna va bjuden över till Crisse på ficka.

Fanny har nästan börjat krypa, kommer en liten bit men orkar inte mer än några "kryp", men snart så.

Ska nu gå över till Linda för att ta en kaffe tår för att lugna nerverna
Photobucket Image Hosting

Inga kommentarer: