söndag 21 september 2008

Riktig fam dag

I går bar det i väg upp till Bergsjö, det va vi, farfar, Sven-E m tjej, Camilla och Madelen.
Ut i skogen bar det av, Mikael lastade fyrhjulingen full och Mathias på crossen, jag å Camilla gick, Vi for ut till torpet och sen bar det av till fots för att se om vi kunde hitta lite svamp.
jag är SÅ imponerad över mina barn, dom är så duktiga, det är inte många barn som skule klara av detta, 4 tim skogs promenad, Hampus, Mathias och även Felicia gick hela tiden och det va inte den lättaste terängen.
Det blev inte så mycke svamp vi hittade men det va ju inte det som va de viktigaste det va ju att vi va tillsamans.

Nu om ca 15 min ska jag iväg igen med min syrra för att se om vi hittar lite, hon har sina ställen.
Vi få väll se hur det går.

Inga kommentarer: