torsdag 25 september 2008

Kläder

Dagen har varit lugn. På morgon när vi skulle fara upp till skolan så blev vi sen, sen hittade jag inte nycklarna till bilen så det slutade med att Hampus å Mathias fick cykla upp själva för annars skulle dom aldrig hinna upp i tid. Efter ca 5 min ringde jag nervöst upp till fritids för att höra om Mathias kommit fram och det hade han, min duktiga kille.

Har hållt på att plocka lite här och där i dag, in å handla med Camilla.
- Vad skulle jag göra utan dig?????
Jag hade sån tur, jag fick ett flertal påsar med kläder av Maria, både till Hampus, Felicia och Fanny, kanon jag som annars hade varit tvungen att köpa in till dom alla 3.
Efter maten for Mikael med barna till bad huset för att bada med alla 3, själv hade jag ett "möte" med dubbla Camillor.

Har suttit å slöa framför tv´n, Peder kom förbi en sväng, upptäckte att Fanny förmodligen rivit bort en flik från sin brända hand så det va blod överalt, AJJJ.

Ska krypa till sängs, Mikael ska vara hemma i morgon så jag tänker passa på att följa med upp på skolan å hälsa på en stund. Sen bär det iväg till Lycksele för att äta gått och se på pistvackterna, det ska bli SÅ roligt så, att komma hemifrån en stund, det är ca 4 år sen vi kom iväg för att bara vara vi å inga barn något som VI behöver.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska ha det så bra i Lycksele! Passa på o verkligen njut!Kram