onsdag 12 november 2008

Ö-vik

I dag blev det en Ö-viks resa, jag, flickorna och Camilla.

Vi va å sprang på olika möbell affärer oc kikade, det finns mycke fint men inte riktit de jag vill ha. Men till slut så fann jag det jag letat efter, så nu är det bara att fundera och mäta så få vi väll se vad som händer. Hihihi.



Har haft det väldigt besvärligt med lederna nu några dagar, svårt att hålla i Fanny till och med, är rädd att man ska tappa hene ibland, skulle nog behöva prata med läkaren om saken.



Är fruktansvärt trött dom senaste dagarn, det har varit så mycke, men i kväll så ska jag inte göra något, det få bli tv´n och kanske en skål med popcorn, skönt.



Ska ringa till skolsköterskan någon dag och prata med henne om Hampus problem, få se om hon skickar oss till lassarättet, han kan inte fortsätta så här.

Those days Of lazy!!! Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: