söndag 9 november 2008

Städ

Idag har det varit full fart.
Har möblerat om lite här hemma, har flyttat upp Felicias rum till de stora rummet där uppe. Hennes rum här nere ska vi ha barnas dator i, allt legio och skulle vilja ställa in en gäst säng där men vi har ingen utan vi måste försöka få tag på en.
Vilket arbete det är att möblera om, jag har sprungit upp å ne hela dagen, dyng sur i svett.
Farmor och farfar kom över mitt på dagen så det blev att ta en paus, kaffe och efterätten som blev kvar från igår.

Igår hade vi bjudit över Camilla och Kent-O mf på mat, morots sopa till förätt, älg file, klyft potatis och rotfrukter å svamp sås som varmrätt och sen blev det rabarber tårta och kladdkaka till efterätt.
Mätta å belåtna va vi alla, man är nog ganska bra på att laga mat tror jag ändå...

Nu är barna duschade och är på gång i säng, skola i morgon.

I morgon ska jag ha möte med skolan igen, få väll se hur det går.

Vill även tända ett littet ljus för min blogg vän som försökte släcka sitt ljus här om dagen.
Jag tänker på dig.
Whispered Light and Warmth Pictures, Images and Photos

Inga kommentarer: