måndag 3 november 2008

Tack

I går va det kalas igen, Mina kära vänner kom förbi på fika. Ett stort tack för den fina presenten jag fick av er.

En vän.
Man kan ha många vänner som man träffar, umgås med och pratar med.
Men vad är det som gör en RIKTIG vän???

En riktig vän är någon man kan prata med om VAD SOM HELST, man respektera varandra och lyssnar på varandra, har förståelse för varandra, kan skratta och gråta med.

Hur vat man att man är en RIKTIG vän TILLBAKA???

Att man känner att dom är trygga med en, att man känner att dom våga prata med en om vad dom tycker och känner, gråta ut hos en, att dom vill dela deras glädje och sorg med en.

Man kan ha många vänner, men att ha RIKTIGA vänner är något helt annat och är inte lika lätt att finna. Om man finner en eller några såna så ska man vara rädd om dom.

Jag har många vänner men det viktigaste är att jag har några RIKTIGA vänner oxå, och dom skulle jag INTE vilja byta ut, ni är mina änglar.
Kram på er alla.

I går kväll efter barna lagt sig så tog jag å gubben fram lite kex och ost, tände ljus och satt å myste.


Photobucket

Inga kommentarer: