lördag 29 november 2008

Hej

Igår fortsatte jul pyntningen, gorde iordning öppenspisen, finfint blen det. Det är så mysigt å fint nu i vardags rummet, ett rum som man känner att HÄR får man sätte sig å må bra i å slappna av i.

Gubben har tagit med sig barna + Jonte för att leta en julgran, få se när vi tar in den, blir nog tidigare i år än vad vi bruka ta in den, man vill ju hinna nyjua av den innan den ska ut igen, tiden är ju så kort.
Själv har jag dammsugat å skurat nu när lillan sover, man få passa på när man få dom få stunder själv. Sen ska jag bona teappen hade jag tänkt, tror jag har fått boning på hjärnan, hihihi.

Vi va iväg å hälsade på några kompisar i går kväll, kom inte hem förän kl tolv, alla barn va super duktig.

Ikväll blir det nog att ta det lugnt, lite mys med barna, tänkte försöka bränna ut en film som jag har på datorn så vi kan se den tillsammans, men om det går vet jag inte.

Nä ska ta å bona golvet nu.
Christmas

Inga kommentarer: