söndag 16 november 2008

Bonat

Oj, det är några dagar sen jag va in ser jag.

Jaa vad har hänt.....

I fre så beställde jag några saker, det kommer att bli kanon bra när det blir klart.

I går blev det tvätt som vanligt, Mikael har hållit på att kakla toan nere i källaren, det ska bli så skönt att få en till toa i det här huset, det börja kännas att det är för lite med bara en på 6 personer.
Bestämde oss för att fara och hälsa på Conny å Linda, vi skulle äta i lag, jag gjorde kassler och broccoli paj å tog med så hon inte skulle behöva laga mat till alla, hon gjorde kött färssås till barna. Vi spelade lite kort, barna lekte å hade kul. Även fast barna inte träffas så ofta så är det inga problem, dom leka kanon bra med varandra man märker nästan inte av dom.

I dag så har jag skurat Felicias gamla rum och bona det, passar på nu när rummet är tomt.
Mikael och barna har varit ute hela dagen och nu är dom uppe i Bergsjö, skulle upp med en massa saker och eventuellt ta fram skotern och köra lite.
Har bakat en dubbel kladdkaka, ska sätta på kaffet oxå så det är klart när dom kommer hem, även farfar följde med upp.
Få kasta ungarna ner i bad karet när dom kommer hem.

Jo farmor har farit på sin spa resa som hon fick av oss alla när hon fyllde år, go mat, 2 behandlingar varje dag och lite annat, hon blir borta i 5 dagar om jag inte mins fel, hon förkännar det verkligen.

Inga kommentarer: