lördag 1 november 2008

Alla helgons dag

I går hade jag fått instruktioner om att infinna mig hos Linda kl 17,00.
När jag kom dig så tog Camilla & Linda i mot mig med en stor kram & en välkomst drink, sen va det bara att slå sig ne vid dukat bord, förrätt, varm rätt & efter rätt, SÅ underbart det va.
Jag fick ett fint smycke skrin av Linda, Camilla & Gunilla, perfekt då jag inte har någon bra sådan.
Vi satt å pratade om dittan å dattan, åt lite kex & ost, helt plötsligt va kl 23,40, oj var tog tiden vägen????
Men det är väll så när man är med kompisar som man kan vara helt avslappnad med, man kan lyssna på varandra, ingen som måste stå i sentrum.

När jag kom hem så va det full ös, Mikael & Peder satt å groggade å såg på pistvakterna, komme inte i säng för en kl va 2.

Idag har det varit fyllt med folk här, jag hade tänkt hinna göra lite innan alla skulle komma men inte det, kl 10 kom dom förste å sen har dom bara löst av varann, så nu är vi själva & sitter å ta igen oss, blir nog en tidig kväll i kväll.

I morgon är det en ny dag och en ny dukning, då tror mina kära kompisar att dom ska få komma å få fika, men dom ska bara veta....
night Pictures, Images and Photos

1 kommentar:

Gunilla sa...

Grattis på födelsedagen Benedicte.
önskar din gamla dagmamma.